Helgen.

Helgen har bestått av:

* shopping
* lååånga promenader
* mys
* värme
* sol
* utevistelse i massor

Ja jag kommer som inte riktigt ihåg vad vi gjort varje dag så det blev en sammanfattning av det hela.

Jag har iaf gått till stan 4 dagar i rad. Jag känner mig duktig. Jag har dessutom gått ner 1 kg på 3 dagar. Jag känner mig ännu duktigare! :)


Eftersom att det är så soligt och fint ute och har varit nu flera dagar så tycket jag att det vore smart att införskaffa solskyddsfaktor till lilleman. Så Kristian gick in på Apoteket och bad om hjälp och frågade vad som skulle vara det bästa mot små barn. Då säger hon att man INTE ska smörja barn under ett år med solskyddsfaktor. För att det är så mycket kemikalier i det. Så för barn under ett år finns det solskyddskläder istället. Det hade jag ingen aning om, men alltid lär man sig nå nytt. Så det gäller bara att försöka skydda vårt hjärta från sol så gott det går.

Så smörj inte era barn med solskyddsfaktor om dom är under 1 år!


Alvin äter nu lunch vid halv elva och nu har jag slutat att amma det målet. Det går jättebra än så länge! :) han är så lättsam vår lilleman. Han är alltid nöjd, och gnäller han ibland så tar det inte många sekunder att förstå vad det är han vill.

Jag har också spenderat en hel del med älskade Shake! Du är väl underbarast! :) Jag kommer falla handlöst till backen då du åker bort. Då finns det ingen som tar emot mig. Du är min vackraste ängel.

Det finns röda och det finns vita hjärtan, du är mitt röda hjärta.


Lägger in bilder lite senare.

Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: karla

heej! tills oss sa dom att vi fick smörja honom :P vi gick in o fråga och sa hur gammal han är då sa dom vilket vi skulle köpa..konstigt sånt dära.. theodore har ej reagerat nåt konstigt mot det iaf

2009-05-18 @ 22:49:19
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0