Helgen.

I torsdags kom Kristians föräldrar hit. Och helgen har då bestått av promenader, shopping och en massa mys!
På lördagkväll var jag bjuden till min faster som har fyllt år. Så jag var där vid 15 och umgicks med alla tjejerna. Det var jättetrevligt. Sedan vid halv sju åkte jag hem för att amma Alvin och lägga honom. Faster hade bokat bord för oss på Schlager klubben så vid åtta åkte jag in till stan igen. Sen blev det buffé och en massa prat. Det var jättetrevligt! Jag åkte hem vid 02 med ont i fötterna, trött men ändå jättenöjd och glad. Det var länge sedan jag var ute så länge själv och bara hade såå så kul! Tack för en underbar kväll!

Söndagen bestod av en rundtur genom skulpturparken med svärföräldrarna. Det blev nån timmes promenad. Skönt! Sedan efter att dom åkt hem vid 14 så myste vi mest.

Idag fick jag mig sovmorgon, jag klev upp kvar i elva. Jag tror att lördagens bravader gjorde sig påmind lite i efterhand. Jag var såå trött i morse då Alvin ville upp.

Alvin fick iaf sin lunch, idag blev det morotspuré. Oj så gott han tyckte det var! Han åt upp en hel morot plus amning efter det. En annan upptäckt vi har gjort är att han inte äter gröt. Han vägrar öppna munnen! Vi har provat alla sorters gröt som finns tror jag men det går inte ner. Och så fort han får lite i munnen så vill han bara kräkas. Så nu blir det inge mer gröt för lilleman, det känns inte bra att ge honom något som han verkligen verkligen inte vill ha. Så det blir puréer istället till "middag" också plus amning. Så får vi se senare hur vi gör.

Efter Alvins sovstund idag gick vi förbi BVC och vägde och mätte. Storkillen vår vägde 9000 gram och var 71,5cm lång.

Resten av dagen blir det mys och lite städning.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

            
Bästaste farmor!            Bästaste farfar och jag.     Jag lånade farfars glasögon.

                
Mys med mamma.      Min fina fina pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0