Idag,

Nu har det inte blivit skrivet mycket på ett tag. Men jag har inte haft någon större lust.

Det är skönt att det är sol och att vi går mot varmare tider. Det är så härligt att vara ute hela dagarna.

I Tisdags fyllde Kristian 24 år. Så då blev det smörgåstårta och en massa besök. Det var trevligt värre. Igår var jag hos Shake och tittade på Grey´s och myste, som vanligt lika trevligt. Imorgon åker hon dock till London och då blir det ensamt värre. Kommer sakna dig till tusen! Men jag hoppas du skriver till mig lite då och då iaf. Jag hoppas att du har SKIT kul och att du tar mycket kort. Du får hälsa med dig till Anna med.

Idag klev vi upp tillsammans hela familjen. Alvin sov till 9! Så det belv mysmorgon. Till lunch fick han Husmansgryta, det var gott. Det blev Aprikos med päron till efterätt. Vi har köpt mat med lite mer bitar, det var lite konstigt från början men det gick ner det med. Han är så söt då han tuggar utan tänder :P

Då Alvin skulle sova vid halv tolv så gick Kristian med honom på promenad så städade jag lägenheten, så nu är det rent och snyggt inför helgen, det är alltid lika skönt.

Vi hade tänkt åka till Dorotea, till Kristians föräldrar, men bilen ville inte. Vi vågar inte köra med den då den är som halvtrasig och det känns olustigt att låna bil. Men snart blir den lagad och då kan vi köra vart vi vill!

Jag hoppas på att det blir fint väder i helgen också, så vi kan vara ute.

Nu ska jag nog gå och njuta lite av solen. Ha en fortsatt bra dag.


Nu känns det bra. Inte perfekt men bra. Jag hoppas det håller i sig och att du håller vad du lovat. För dagarna har varit så underbara sedan vi talades vid du och jag. Och tack för att du lyssnade. Vi har inte alltid samma åsikter, eller ja, aldrig samma åsikter då det gäller vissa saker. Men vi måste gå halva vägen var. Jag tror på dig.



Kommentarer
Postat av: Shake

Vad kul att du hade skrivit här så att jag fick något att läsa innan jag ska sova:) jag kommer sakna dig med! Jag kanske ringer då jag sitter på Arlanda, men det får inte bli för länge, måste ha kvar batterier så att jag kan se how i met your mother då jag sitter och väntar:)

jag ska läsa på bloggen så ofta jag kan, så skriv varje dag!:)



puss!

2009-05-22 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0