Måndag kväll.

Alvin fick grönsaker och kyckling till middag. Det var himla gott det med. Han äter nog allt utom gröt tror jag :P Efter middagen åkte vi till Faster en sväng och fikade. Supergott fika! Bananstubbe, lyxigt värre. Det var iaf kul att träffa henne och hennes goda vän.

Vi kom hem runt halv nio, ja jag vet, en timma efter Alvins sovtid. Och det är mot mina principer men det har gått bra ändå. Det får dock inte bli en vana! :P

Jag har suttit och jävlats med tidigare inlägg men är nu äntligen färdig.

Men nu blir det kvällen för mig.

Gnatt.

Kommentarer
Postat av: Miia

Vad härligt :)



jaa vi trivs jättebra! :)



vilket hus bor ni i?

2009-05-04 @ 23:51:19
URL: http://mariastjernfeldt.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jo men det var värt att vänta på;)

2009-05-04 @ 23:56:03
Postat av: Lina

Ja jag trodde inte mig själv när jag kom på att Odin sovit ända från 21.30 igår till 08 i morse. Utan att vakna en enda gång. Så det får gärna vara här för att stanna, han får gärna fortsätta så att säga. ;) De sömnlösa nätterna får man helt klart ta, man får igen det sen. ;)

Odin äter också rejält under dagarna och väger så pass så han bör också klara det här utan att behöva äta flera gånger per natt.

Hoppas allt är bra med er. :)

2009-05-05 @ 14:43:51
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: julia

riktig beslutsångest! Alla säger olika, men det blir nog snebena!



Hoppas det är bra med er, saknar er som tusan. kram

2009-05-05 @ 16:25:15
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0