Morsdag 31 Maj.

Nu var det länge sedan jag skrev. Ska försöka komma ihåg vad som hänt de senaste dagarna.

I torsdags var jag till Robin och Elin. Det var meningen att jag och Elin skulle träna men mina fötter är fulla av blåsor efter de nya skorna så vi stod och var sällskap till min bror då han vaxade och städade vår bil. Nu är den så fin så!

Fredag hade Kristian möte klockan 09. Så jag och Alvin gick in till stan efter det att han hade ätit lunch vid elva. Där mötte vi upp Kristian. Sedan gick vi på stan hela dagen. Jag och Alvin kom hem runt 17. Kristian hade cyklat hem i förväg för att göra ordning middagen. Vid halv sex kom min familj och hälsade på. Vi åt middag och hade det allmänt mysigt. Det är alltid så roligt att ha dom hos oss. Dom åkte hem kring halv tio. Då åkte jag och Elin in till stan och kikade lite. Jag kom hem runt 01.

Lördag fick jag då sovmorgon. Klev upp 12! Kristian och Alvin hade då precis kommit in till stan. Jag skyndade mig att göra mig iordning sedan åkte jag också in. Vi myste mest hela dagen i solen. Jag hade tagit med mig jordgubbar och vattenmelon, mums! Vi umgicks iaf hela dagen med Elin. Vi åt middag på Queens innan vi åkte hem. Vid nio ringde Shake och frågade om hon kunde komma hit. Då hon kom hit åkte Kristian iväg och åkte inlines. Då han kom hem runt halv tolv åkte jag och Shake in till stan en sväng för att kolla läget. Jag kom hem runt 01.

Morsdag då. Jag klev upp med Alvin runt 08. Vi myste heka morgonen, som vanligt. Vid halv tio fick han en frukt, efter det gick vi ut och lekte i sandlådan. Vi kom in runt kvart i elva, då hade Kristian fixat lunch. Det blev spaghetti med köttfärssås till Lilleman och tacopaj till oss. Efter det tog vi oss en promenad, som vanligt. Vi gick in till stan. Och under den promenaden så säger Kristian att Alvin har en Morsdagspresent åt mig. Han tyckte att jag skulle få köpa mig lite sommarkläder så jag fick ett presentkort på Gina Tricot på 1000 kronor av honom. Underbara barn! ;) Så det blir shopping i veckan. Han tycket även att jag och Kristian behövde lite ensamtid så vi gick på bio ikväll och såg En Natt På Museét 2. Så Morfar satt barnvakt. Det gick så bra så. Inga problem. Vilket underbart barn vi har egentligen. Han är nöjd jämt!

15.00 var vi på Grubbevallen och såg Kristians kusin spela fotboll. Dom vann med 2-1. Dom kommer från Östersund och spelade mot Umeå så vi var nog de enda där som hejade på bortalaget :P Men dom vann ju också!

Nu blir det sängen för mig. Godnatt på er!

 TORSDAG:
                           

               


SÖNDAG:

                       

                       

            

                          





Kommentarer
Postat av: Shake

Skuggan av er ser nästan ut som frihetsgudinnan!;) haha! Hoppas att du haft en super mysig morsdag!:)

2009-05-31 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0