Tidsfördriv.

Frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år?  För gammal (26)
2. Vem var den sista du träffade? Kristian
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? The Fast and The Furious 4
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "Nu kom all mat han hade i magen upp tror jag. Jag kände på mig att det skulle komma så jag han  flytta mig från mattan i vardagsrummet. Men nu verkar han genast må bättre. Men det här kräkset luktar verkligen vuxenkräk. "
6. Vem ringde du senast? Min kära bror.
7. Vad är helgens planer? Grillning på lördag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skriva sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du din mamma senast? I december.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gråa
12. När vaknade du idag? Halv nio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? Pass.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en villa med två barn och man.
17. Vad skrämde dig som barn? Pass.
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet ikket.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Hur många kuddar har du i sängen? två ( en är min och en är Kristians, ja eller ibland tre, då Alvin vill sova med oss :)
22. Hur många landskap har du bott i? 2
23. Har du spytt på nån nångång? Ja det har jag självklart gjort då jag var liten.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och strumpr, hatar att vara barfota.
25. Är du social? Ja
26. Vilken glass är din favorit? Äter sällan glass numera.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? bjuda alla mina vänner och familj på en resa.
28. Tycker du om kinamat? Ja.
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
30. Tycker du om kaffe? Jag är inte så vuxen än.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på nån särskild sida? Närmaste dörren och Alvin.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart!
35. Är du en beroende människa? Ja, av kärlek!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Frida! :D
37. Vill du ha barn? Jag har redan ett :).
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? JNej,
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till Alvin :D
42. Äger du dyra smycken? Ja.
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middag,
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns så många!
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt snitt på magen där lilleman valde att titta ut.
47. Vad har du för ringsignal? Nomy-cocain
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild? Hemma i vårt kök.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Och så log han..
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur mycket pengar vi har kvar på våra konton.
59. När var du i kyrkan senast? Då Alvin döptes i december.
60. Är du nöjd med din kropp? Jag accepterar min kropp men nöjd kan jag inte säga att jag är.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag kommer att gifta mig.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Jag har redan funnit den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0