Bara för att jag inte har något annat för mig.

Jag för omkring ett år sedan.




Min bästa vän.





Jag som busig.





Jag som fotograf.





En bild som ag aldrig visat.





En dag jag minns.





En konstig bild.





En bild som väcker känslor.





En plats du saknar.





Någon jag litar på.





Någon jag saknar.





Någon som betyder mycket.





Någon jag tycker är snäll.





Något jag vill ha.



Något som får mig att gråta.

Något som är viktigt för mig.




Mig själv nyligen.





Mig själv för länge sedan.





Jag hade lite lite att göra. Så jag hittade på detta lilla bus ikväll :) hittade denna lista hos www.jjulianilsson.blogg.se.

Nu blir det sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0