24 Maj.

Idag vaknade jag 13:15... vilken sovmorgon kan jag lova! Skönt var det! Kristian och Alvin hade tagit sig en promenad in till stan så jag åkte in och var där 14. Vi spelade en runda minigolf med Anna och Mattias. Det var mycket trevligt, jag var dock inte så bra på det där.

Vi kom hem kring kvart över fem och då blev det gröt och amning för lilleman och sedan busade vi mest tills det blev badtajm. Vi tvättar också ikväll, skönt att göra det då det inte är så mycket tvätt. Så nu blir det träning för mig, sedan Söndagsparty med Filip och Fredrik. Sedan sängen.

Lägger in lite bilder från idag.

                
Jag slår mitt typ 10:e slag :P   Mattias slår.                          Vi blev barn för en dag.

             
Kristian.                                   En bitter Angelica...               Jag och Anna.

           
Alvin gömmer sig för          Anna, Kristian, jag och         Krock!!
regnet.                                  en sovande Alvin.

                 
En nyvaken Alvin.          Wresling in the air!       HAHA! Tack för hjälpen snygging ;)

        
Mammas gohjärta.             Alvin in the rain.        Alvin och pappa.

         
Kristian klättermus.       Påväg hem.


Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0