091102

Ny dator införskaffad idag, känns skönt.

Alvin har under förra veckan lärt sig att klättra, på ALLT! Idag styrde han även kökspallen till diskbänken och klättrade upp på diskbänken, vilken rackarunge alltså! Vi har fått ta bort allt vad han kan klättra på, skostället, kökspallen, hans korgstol osv. Han klättrar även i soffan och sängen, men han har kommit på (dom gånger han kommer ihåg det) att klättra ner från sängen eller soffan med benen före. Han är så duktig! Som jag skrev tidigare så har hans kindtand kommit upp, han är så söt.

Han kan även säga sitt eget namn (då han själv vill förstås) och även lampa ( eller "ampa"(han säger det då vi pekar på lampan)). Jag är så stolt över honom och så fascinerad över allt han kan.

Är han inte bäst så säg!! :D


( "världskartan" i bakgrunden hör till K:s leksaker)




Haha som sagt, ÖVERALLT!





Min sötaste prins <3


Alvin och jag leker tittut<3


Finaste pojken i världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0