091104

Idag började jag jobba kvart över sju och slutade ett. Alvin somnade vid kvart i åtta igår kväll och vaknade inte förrän 09. Sömntutan vår. Han sover så bra om nätterna. Då jag kom hem kring kvart över ett så hade Alvin bara sovit i cirka 35 minuter, så då gick jag och Alvin och la oss inne i vår storsäng och så somnade vi båda två och sov till halv tre. Det var jättemysigt! Han är verkligen en myspojke. Efter att vi vaknat så fick Alvin mellanmål och efter det så kom Amadeus och hälsade på. Vi fikade lite och sedan gick jag och duschade. Vid fem åkte jag in till stan och strosade runt lite där innan jag, bror och pappa skulle äta middag tillsammans. Så jag kom hem kring 21 och nu sitter jag och ser Grey´s Anatomy.

Efter det är det bums i säng. Har varit så trött de senaste veckorna. Men jag är en jäkel på att lägga mig alldeles försent också. Så ikväll blir det en tidig kväll.

Livet med dig kan inte bli bättre. Jag har verkligen hittat den jag vill spendera resten av mitt liv med. Du är så underbar och förstår mig verkligen bäst. Du finns alltid där och stöttar. Vi passar verkligen ihop som handen i handsken. Jag älskar dig, så mycket!


Nu ska jag fortsätta se Grey`s. Nästa onsdag Shake, då SKA vi se tillsammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0