091105


Charmtroll nr 1!


En rackarunge ute på äventyr.


Äter spaghetti och köttfärssås.


Efter maten tyckte jag att det skulle vara kul att klättra upp på bordet.


Då jag hade somnat...

...passade mamma och pappa på att pussas!


Pappa och jag leker, jag tycker det är skitroligt!! :D


Gláskiten! :D


TokAlvin:P


Vill du låna? ;)


Pappa och Alvin har varit ute på promenad.


Här sitter jag och charmar alla, iaf mamma och pappa :D


Sen kan det ju vara så att man hamnar i lite konstiga ställningar som gör att
jag blir arg och ledsen, men mamma och pappa säger att jag är lika söt för det!


Akta så jag inte äter upp dig!!!


Det borde vara olagligt att vara såhär jäkla söt!!


Här fick jag för mig att vinka åt mamma :)


Jag hade tänkt försöka äta upp den där hammaren..gick dåligt dock.


Efter allt lek och bus badade jag förstås!


Såhär hungrig är jag till kvällsfika...jämt! Yoghurt med flingor är mumma!
(Tro mig, han får mat, JÄMT:P)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud så söt han är : )

2009-11-12 @ 01:22:22
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Madelen

Han har sjukt fina ögon!

2009-11-20 @ 19:27:32
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0