091114

Idag klev jag och Alvin upp kvart över åtta, han var inte på myshumör idag, inte länge iaf. Vi åt frukost och sedan klädde vi på oss och gick ut i snön, vi var ute i lite över en timma sedan gick vi in och åt lunch. Efter lunch väckte vi pappa K och jag la Alvin. Jag tänkte att han skulle få sova inne idag och se om han sov längre men icket, 50 minuters sömn har lilleman klarat sig på idag. Trodde han skulle somna i bilen då vi hämtade Ks föräldrar men icket. Men jag ska nog sluta oroa mig för att han får för lite sömn, han sover det han behöver och vi brukar erbjuda honom att få sova en extra sväng på eftermiddagen om han sovit lite men då vägrar han somna. Och han är ju go och glad hela dagarna men det känns som att han får för lite sömn. Men det får han nog inte isf, han har nog ngn period nu bara.

Vi hämtade som sagt Ks föräldrar på flygplatsen kring halv tre. Efter det åkte vi hem och fikade en sväng. Sedan myste vi på och Alvin charmade såklart farmor och farfar sin :) Sedan blev det middag vid kvart i fem. Efter det erbjöd sig Ks mamma att diska så jag och Alvin satte oss i hans rum och lekte med hans leksaker. Det är så mysigt att bara sitta där och titta på då han leker, han är verkligen helt upptagen av det han gör. Och ibland tittar han upp, ger mig ett jätteleende och fortsätter sedan leka igen. Gokillen våran <3

Alvin somnade kring 07.40. Då satte vi andra oss för att se Änglar och Demoner, en bra film. Nu sitter vi och bara småpratar men det blir snart sängen, iaf för mig, så jag är pigg och glad då lilleman vill upp imorgon.

Godnatt.

Ibland kan livet ta en drastisk vändning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0