091118

Inatt/morse fick Alvin för sig att ligga vaken mellan 05 och 06. Han låg och jollrade på i sin säng, till slut tog vi över honom i vår säng men han ville då inte somna om på en gång där heller :P Men han somnade ju om...då jag skulle upp. Så egentligen så har jag varit uppe sedan 05. Känns i kroppen kan jag säga. Sen då jag vaknade i morse efter nån kvarts omsomnande, trodde jag, var klockan 06:56, och jag börjar kvart över, BRÅTTOM kan jag lova! Men jag hann! ;d racerförare som man är :P

Då jag kom till jobbet, osminkad och jävlig, så fick jag veta att en ur personalen var sjuk så jag skulle få jobba längre. Inte planerat, hade inte tänkt träffa några föräldrar osminkad. Men jag fick då bara positiva kommentarer av mina medarbetare. Dom trodde jag hade sminkat mig :p Det var roligt att höra att jag egentligen inte behöver sminka mig alltså :P

Då jag kom hem kring 15,vaknade Alvin precis. K hade lagt honom för att sova 13:20, eftersom att han sov ända till 09.20 skulle han inte varit trött 12.

EFter det att han vaknat myste vi en massa, såklart. Är såå tråkigt väder så man vill knappt vara ute. Men K och Alvin hade varit ute en sväng innan lunch idag och promenerat.

Vi åt spaghetti med köttfärssås till middag, mumma!

Det var meningen att k skulle åka själv till Ica Maxi och handla men han kunde inte slita sig från Alvin så han åkte till Kvantum som är närmare istället, annars skulle det bli så sent för vår lilleman. Jag älskar min Kristian, han gör verkligen allt för vår familj.


Mina hjärtan <3 <3

Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0