091120

Igår kväll var inte Alvins kväll om man säger så. Jag skulle gå och lägga mig med honom klockan åtta. Men han vägrade sova... Kanske för att K la honom för sin dagsnap lite sent, han sov mellan 13.40 och 16. Så hädanefter får lilleman inte sova efter klockan 15. Han somnade inte förrän 21.40.... så sent har han inte somnat sedan han var 4 månader. Men men, då har vi lärt oss en läxa. Nu sover han iaf.

Jag ska åka in till stan strax och träffa Shake. Vi ska gå omkring på stan och se om vi hittar något spännande. Ska köpa lite "tråkiga" julklappar till Alvin, nämligen KLÄDER. Men han behöver det. Han växer så det knakar. Han har storlek 86 nu men kan även ha storlek 92.... det beror på om kläderna är stora eller små i storlekarna.

Ikväll blir det fredagsmys med min familj <3 Älskar er, så mycket. Allt känns så spännande just nu. Livet går verkligen i rätt riktning. :)

Nej, iväg till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0