091121


Igår kom Gudfar Björn och hälsade på, mycket trevligt. Det är alltid kul att träffa honom. Han lekte med Alvin så glatt och efter Alvin lagt sig såg vi på Idol. Av dom som är kvar var det rätt att Reza åkte hem kan jag tycka.


Alvin sover gott i sin säng :)


Efter det att Idol var slut åkte jag till Maja som hade fest. Där satt dom och spelade spel och hade allmänt trevligt. Mysigt var det att träffa alla vännerna! <3 Dom är guld värda! Då dom skulle vidare ut på krogen åkte jag hem och la mig. :)

Lördag.



Lek efter frukost är aldrig fel.

EFter lunch åkte vi in till stan. Alvin somnade kring 12.40 och sov till halv två. Men men, han har varit pigg och glad hela dagen. :)


Medan Alvin sov tog vi oss en promenad och kollade in alla "höstljus". Mycket fint överallt.


En kyss i höstsolen <3 kärleken sprudlar mellan dessa två själar.


Mys på Wayne´s coffee.


Jag och mitt hjärta väntar på fika (Alvin fick dock en leverpastejsmörgås som mamma gjort ;))


Min bror och hans vackra tjej Elin joinade oss för en fika :) Mycket trevligt!


Såhär glad är man då man är i superbra sällskap! <3


Alvins nya fleeceoverall som han fick idag. TÄnkte att han skulle ha den i vagnen då han sover. Så slipper han ha så mycket andra kläder på sig :) Det blir nog jättebra! Och fin är den också! :D Har letat som en tok efter en fleeceoverall i storlek 86/92, och jag tycker jag letat i flera veckor men äntligen, Lilla Mirakel har allt! :)


Alvins nya vinteroverall som kom igår. Sååå fin! Jag älskar den! Dock är det för varmt ute just nu för att använda den och sedan vill jag att det ska komma lite snö först så den inte blir förstörd. Så det lär väl bli att använda den i Januari nån gång, det är väl först då som det kommer vara tillräckligt kallt. Men tills dess får jag sitta och titta på den där den hänger ;) :P


Lek efter maten.


Pappa K och Alvin leker någon underlig lek, men Alvin tycker det är jätteroligt! :D


Efter lite bus med pappa tyckte jag att det var dags att sätta mig i leklådan och slänga ut lite leksaker. :P


Pappa K ger sig på konsten att jonglera, det gick sådär :)

Efter lek och bus blev det bad och kvällfika. Sedan tandborstning och bokläsning. Sedan sov Alvin på studs.

Nu sitter jag och K i köket, han håller på att pilla lite med nåt och jag sitter här. Hade tänkt slå in lite julklappar.

Godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0