091124

Jag ser att jag är rätt dålig på uppdatering, men jag orkar verkligen inte(vissa vet varför). Men det kommer en period då jag kommer ha mer ork.

Idag jobbade jag mellan 12.30 och 17.30. K och Alvin hade tagit sig en sväng in till stan. Då jag kom hem fick jag middag, köttbullar, makaroner och sås, såå gott!

Efter middagen åkte K iväg till bror min och skulle hämta lite julsaker som vi förvarar i deras förråd. Hade tänkt börja ikväll, ska ta ett rum i taget och verkligen städa uppifrån och ner. Så det är bäst att börja i tid, det lär ju ta några dagar då vi bara har kvällarna efter Alvin lagt oss. Vill som inte stöka då Alvin är vaken och vi kan hitta på andra, roligare, saker.

Alvin sover sedan 10 minuter tillbaka. K är fortfarande inte hemma men jag ska ta och städa undan lite efter Alvins kvällsfika och då jag är färdig är förhoppningsvis K hemma :)

Ha en bra kväll!

Exakt en månad kvar till jul...och vart är SNÖN?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0