091126

halloj!

Idag jobbade jag mellan 12-16.30. Skön dag. Jag fick sova till 10 då mina pojkar kom med frukost på sängen :).

Alvin sov i nästan 2 och en halv timma idag! Skönt för honom :) Då jag kom hem stod middagen på bordet, Biffar med fetaost och bulgur, det var riktigt gott!

Efter middagen tog vi oss en promenad, i regnet, men det var skönt att komma ut lite.

Då vi kom hem lekte jag och Alvin och K åkte till lokalen för att åka inlines som han brukar på torsdagar. Alvin åt 3! mackor till kvällsfika och efter den brakmåltiden så borstade vi tänder(gick faktiskt ganska bra idag :)) och sedan läste vi bok. Sedan somnade han vid 19.50...jag också :P Men sov bara en sådär 10 minuter, men det var mysigt.

Nu sitter jag här och bara njuter av att vara själv(utan K alltså:P). Kan vara skönt att vara ifrån varandra ibland.


Påväg ut på äventyr.


Äventyret varade inte länge då jag fick för mig att mucka med moder natur... Moder natur vann.


Bus hemma hos morfar.


En buskille! <3


Pappa och Alvinmys <3


Jag vet inte vad jag hade gjort...men arg blev han! :P


Alvins nya favoritplats, i leklådan, på alla leksakerna.


En vacker pojke (med en hejdundrandes dregelpöl på tröjan! Men så är det när tänderna vill komma upp)


Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0