091130


Mysprick! <3


Ute med pappa på äventyr.


Kolla in min snygga frisyr ;)


Charmkillen nr. 1 <3

Imorgon är första dagen som arbetslös...känns förjävligt. Jag har jobbat sedan jag tog studenten och nu har jag inget. Jag får ont i magen av att veta att jag inte har något att göra. Det spelar ingen roll om jag inte får mycket betalt bara jag har så jag klarar mig. Tycker inte om att gå hemma och leva på samhället. Då jag blev mammaledig var jag väldigt obekväm med att vara hemma från början, det kändes så fel att vara hemma och få betalt. Insåg till slut att jag var hemma för Alvins skull och att det var så det skulle vara.

Fy fan, hittar jag inget nytt snart går jag i taket! Imorgon blir det arbetsförmedlingen och sedan är det jobbsök för hela slanten.


Alvin fick sig en klippning nu ikväll innan kvällsfika, han blev så fin och var så duktig som satt alldeles still(inte helt still naturligtvis men tillräckligt för att jag skulle kunna klippa färdigt:)).


Du är det som får mig att hålla hoppet uppe. Längtar efter dig.




Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Välkommen till klubben!

"Fy fan, hittar jag inget nytt snart går jag i taket!" tänk hur länge det varit så för oss andra. Du klarar dig nog några dagar till:P

2009-12-01 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0