091112

Idag började jag jobba 12. Sov till tjugo i tio.Mina pojkar gav mig sovmorgon men runt halv tio tror jag den minsta av de båda saknade mig för då stod han utanför dörren och ropade på mig :P Och så fort K öppnade dörren gick han in, kröp upp i sängen och gav mig en stoor blöt puss :P Sötaste!

Jag jobbade mellan 12 och halv fem. Efter jag slutat jobbet åkte jag direkt och tankade den nästan tomma bilen. Åkte även förbi ICA och handlade lite. Då jag kom hem var middagen färdig, det blev spaghetti med köttfärssås. Alvin älskar det! Han åt hur mycket som helst!

Efter middagen har vi bara myst. Alvin har en period då han är mycket för att kramas och pussas och vara i famnen, inte mig emot.

K åkte iväg till Media Markt och lämnade in vår nya kamera som vi köpte förra veckan och som det redan är fel på... tråkigt men vi ska iaf få en ny till veckan :) Efter det åkte han iväg till lokalen och ska åka nån timma innan han ska hämta sin bror på busstationen. Och sedan är dom nog hemma lagom till Lyxfällan :D

Jag och Alvin har badat, läst bok och myst en massa! Han somnade på 2 sekunder vid kvart i åtta. Hans sovtider på dagen har inte blivit längre men jag tror faktiskt att det är hans nya sovtider på dagen, inte mer än en och en halv timma. Men det kan ju vara en period det också. Men så sover han ju mellan 12 och 13 timmar under natten non stop också.

Nu har jag plockat iordning efter vår lille herre som har dragit fram som en virvelvind i lägenheten. Så han har något att dra fram imorgon igen:D

Imorgon jobbar jag mellan 13 och 17.30. Klockan 09 ska vi vara på HB-däck för en 4hjulsinställning på bilen. Men det tror jag K får göra så jag kan få vara med Slarv innan jag ska iväg och jobba. Det tar ju ändå cirka 2 timmar.



Längtar efter dig.

Du och jag <3


Igår fick jag frukost på sängen av mina älsklingspojkar <3


Såhär kan man tydligen också sova :P


Ett litet charmtroll ute på äventyr :)


Jag och min älskade son <3


Gladaste <3


Min goskit!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi får se till att ses något om ni kommer till Sollefteå något här framöver!

2009-11-13 @ 14:15:57
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0