Fredagen den 13:e.

Idag klev jag upp med Alvin, han ville vakna 09, så vi tog oss en liten sovmorgon. Mysigt var det! :) K och hans bror som kom hit igår åkte iväg för att göra en 4hjulsinställning på bilen men det gick inte. En damask var trasig och då tyckte dom att det var onödigt att göra ngt åt den innan det var lagat. TYckte dom var schysst som sa att det var fel på den och inte bara lagade den utan att säga till.

Så dom kom hem igen kring 10. Då hade Alvin och jag hunnit äta frukost och tagit på oss kläder. Sedan myste vi en massa. Då jag åkte till jobbet kring halv ett så la K Alvin för att sova. Men han ville inte sova så länge, 50 minuter rättare sagt. Men han har då varit pigg och glad hela dagen. Han somnade dock i bilen påvägen hem från stan men sov då ca 5 minuter bara. Jag slutade kvart i fem och var hemma kring 17. Då kom Adrian hem och lämnade av Alvin och sedan åkte han iväg och hämtade K som varit på synundersökning.

Jag och Alvin började äta middag så det inte skulle bli så sent för lilleman. Tacos är smaskens! :D Vi satt och åt länge idag. Efter middag och lek badade vi. Sedan blev det bokläsning och godnatt kramar och pussar. Sedan somnade han i sin säng efter en liten stunds "pratande" vid 20.

Och vi andra har suttit bänkade framför Idol sedan åtta. Nu hoppas vi på att Eddie åker ut idag. Han är ju bara kvar pga sitt utseende inget annat.


Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0