Min mage <3

Jag har kommit fram till en sak. JAG ÄLSKAR MIN MAGE! Jag vet, konstigt att jag skriver om det. Men jag kom att tänka på att det är så många som inte tycker om sin mage efter graviditeten (om man fått mycket bristningar och så) men jag gör det. Jag tycker den är fin och jag tycker om min kropp mer nu än innan jag fick Alvin. Då var det som att jag alltid hittade fel(visst hittar jag saker jag vill ändra på nu också men inte på samma sätt). Nu accepterar jag min kropp och hur den har blivit, och jag då t.om älska min mage. Tänk vilken underbar resa den varit med om!

Nej, alla flickor/kvinnor där ute som fått barn och som ställer sig i spegeln och knappt vill titta på sig själva; strunta i dom tankarna, tänk istället på vad den varit med om.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan va skönt att kunna säga nått sånt om sig själv! :) Jag accepterar min kropp bara för att jag inte ha tålamodet till att fixa så jag tycker om den mer. Men bättre de än att inte gilla sin kropp, det blir man bara negativ av :P Hoppas allt är bra annars :) Jag kommer på Tisdag btw (om jag inte får jobb) :) Hälsa sötungen! Pusspuss

2009-11-26 @ 23:39:25
URL: http://felizmarklund.blogspot.com
Postat av: Nikko

haha diggar att du tänker/tycker som du gör. Tack för det:)

2009-11-28 @ 16:01:01
URL: http://dansbandsfrasan.blogg.se/
Postat av: karla

ja umeå har jag bara hört bra om =) så le att vara ifrån varandra inte kul=/ hoppas det är bra med er !

2009-11-29 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0