091012

Alvin är mycket bättre idag. Han har varit på strålande humör hela dagen. Sov 3 timmar mellan 12-15. Åt jättebra till både lunch och middag. Det känns så skönt att han är tillbaka till sitt pigga jag igen. Nu ränner han runt i lägenheten som en iller igen.

Såg även idag då jag borstade tänderna på honom att hans 8:e tand har kommit upp. 4 uppe, 4 nere. Stora killen våran.

Alvin var även i tidningen idag. Så sööt! <3

Nu är lägenheten i tipptopp och jag och min älskling ska sätta oss och se House och bara mysa!

ha en fortsatt bra kväll!! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: frida

Okej okej! Ja alla tror olika. Jag tror på ödet & de vore jävligt kul att höra på ett ungefär vad ödet har att komma med. Jag skulle tycka att det var sjukt spännande. :)

2009-10-14 @ 08:32:22
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0