091017

Alvin sov igenom natten utan ett ljud. Jag vaknar vid 08 av att han står i sängen och ropar mamma. Så jag flyttar över honom till vår säng så ligger vi och myser ett bra tag. Han fick väl inte frukost förrns vid 09. Så då det var dags för lunch var han itne speciellt hungrig. Han åt nån sked sedan sa han stopp. Han somnade vid halv tolv och medan han sov passade jag på att ta mig en tur in till stan, själv. Ville ta lite tid för mig själv och det passade ju bra då Alvin sov, då missar jag ingen tid med honom heller. Han sov till 14.30 och då åt pojkarna mellanmål och sedan kom dom in till stan och mötte upp mig.

Vi tog oss en promenad till ICA, köpte mat åt Alvin och gick sedan på Rhodos och åt mysmiddag. Vi satt där säkert i över en timma och bara myste. Sedan gick vi till bilen. På hemvägen åkte vi förbi Bror min på Statoil för att kramas lite på honom en sväng. Alvin tyckte det var jättemysigt, han tycker mycket om sin morbror <3

Vi tog en sväng förbi ICA för att köpa blöjor och sedan hem. Väl hemma badade Alvin länge länge. Och efter mat blev det kvällfika. Sedan la vi oss alla tre i storsängen och läste bok. Det var himla mysigt. Vi pussade Alvin godnatt och la honom i sin säng. Nu sover han gott efter några minuters "sjungande".

Nu ska jag och min älskling sätta oss och läsa varsin bok och bara njuta av kvällen innan sängen.

Imorgon är det tvättid mellan 10-13. Middag hos pappa.

Godnatt!


<3Min duktiga prins! <3

Vi grattar även Felicia på sin 21 årsdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0