091019

Igår var vi på middag ute i Ersmark hos min far. Bror kom dit också, mycket trevligt. Alvin fick även visa att han kan gå, vilket dom inte sett ännu. Det går knagligt men han ger inte upp.

Vi passade även på att byta till vinterdäck då vi ändå hade garage till hands. Min älskade bror hjälpte mig med det. Vi hade en allmänt mysig kväll. Vi åkte hem kring åtta, Alvin somnade i bilen innan den ens hann starta tror jag. Då vi kom hem flyttade vi bara över honom till vagnen och sedan till sängen. Sen sov han till 09.10!! imorse.

Jag somnade också i soffan runt halv tio igår kväll så jag har fått min skönhetssömn plus lite till inatt känns det som. Skönt var det iaf!

Jag började iaf jobba 11. Slutade 16. Alvin sov mellan 12.15-14.15. Vi åt pizza till middag(hemlagad). Gott var det. K lagade även älgstek till middagen imorgon.

Efter middagen myste vi en stund och sedan satte vi på Mora Träsk och rockade loss i vardagsrummet. Oj så Alvin tycker det är roligt att dansa! Efter ett hårt danspass blev det ett bad för Lilleman. Sedan kvällsfika,dock ville han inte ha så mycket, vilket jag förstår då han åt mycket mycket till middag. Men nån sked gröt gick ner iaf.

Vi la oss i sängen alla tre och läste bok. Det tycker Alvin är så mysigt så det är klart vi gör det, allt för honom!

Nu sover lilleman sedan en halvtimma tillbaka, K pratar i telefon med en vän och jag sitter här och ugglar.

Nu blir det mys med min älskling och sedan sängen.


-0,5kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0