091021

Då Alvin fortfarande sov passade jag på att åka och handla lite. Då jag kom hem hade lilleman varit vaken i cirka en kvart, så han sov lite mer än 2,5 timma.

Efter att han vaknat och fått sig lite mat i magen kom faster Pia med barn och myste med oss. Alvin fick lite försenade födelsedagspresenter, en jättekul leksak, och en tröja och byxor. Tröjan som han fick hade jag velat köpa till Alvin länge men aldrig gjort och så får han den!! Skitbra! Han är såå fin i dom. Ska ta kort och visa upp min prins.

Dom åkte hem kring 19, då fick Alvin bada och sedan myste vi isängen med böcker så klart! Han somnade gott i sin säng vid kvart i åtta.

Under tiden jag la Alvin kom vår vän Jonas över. Så K umgås med honom medan jag sitter här(osocial om någon, men trött är jag...)

Snart är det Grey´s Anatomy, saknar dock Shake vid min sida... Jag tänker på dig varje dag och hoppas att du har det bra. Jag vill gärna att du hör av dig då du mår lite bättre. Jag hoppas att allt kommer att ordna sig för dig. Jag saknar dig!! Och älskar dig! Mycket!


(Ni får ursäkta röran, Alvin bygger om!)

Alvin kan nu också ställa sig upp mitt på golvet, duktiga killen! Så nu ställer han sig upp på golvet och går iväg! Dock väljer han fortfarande att krypa då han vill nå sitt mål snabbt, men söt är han!

Kommentarer
Postat av: karla

vad duktig han är! sötis!

2009-10-22 @ 00:35:16
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är bra med oss och lyckligtvis verkar Odin ha mindre och mindre problem med hostan. Peppar, peppar.



Vad duktig Alvin är, man ser verkligen hur glad han är över att han kan själv! :D

2009-10-22 @ 14:38:09
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0