091021

Igår var vi på middag hos min älskade bror och hans fina Elin. Dom har fått det så fint i deras lägenhet! Mycket mysigt! Vi fick även go maten! :) Vi åkte väl därifrån kring 20. Då somnade Alvin i bilen, som vanligt, och sov hela natten utan att vakna en gång till klockan 08 imorse. Duktiga killen!

Jag sov däremot i gästrummet för Khade sparkat ut mig... ELLER INTE! :P Jag skulle upp så tidigt och vill inte att mina sovande myspojkar ska vakna av väckarklockan. Men nog är det tråkigt att inte sova hos dom. Men jag gör det för deras skull. Allt för dom!

Idag började jag som sagt tidigt, 7:15. Slutade 13. Jag somnade även igår i soffan, vet inte vad det är med mig då jag är så trött på kvällarna, brukar ALDRIG somna i soffan... Men var ändå skit trött idag, höll på att somna på läsvilan då jag läste bok. Det är säkert detta urtråkiga väder som gör det.

Alvin sover sedan 12.15, vi får se hur länge han sover. K diskar och jag hade tänkt ta mig en dusch.

Vid 16 kommer min älskade faster Pia och hennes gobarn och hälsar på! Ska bli mycket trevligt då det var länge sedan vi sågs.

MÅSTE lägga manken till och lägga upp lite filmer på min prins då han traskar omkring, han är ju bara såå söt! Förstår inte att min bebis redan kan gå... Fast sedan är han ju inte en bebis längre heller... Tiden går så fruktansvärt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0