091022

Jobb idag mellan 12-16.30. Jag fick sovmorgon till 10, skönt! Alvin kom in och pussade på mig! Mysgubben vår! Då jag fick min söta bump ur sängen så står K och gör bullar, oj, så gott det luktade! Goda var dom med!

Fick höra av K att Alvin bara sov 1 timma och en kvart, och då tänkte jag att han skulle vara rätt trött nu på eftermiddagen/kvällen men icket. Han har varit på hur bra humör som helst. Pannkaka till middag gjorde bara saken bättre, mumsigt värre!

K åkte iväg vid halv sju, inlinesen lockade min karl. SÅ jag och Alvin myste på här hemma. Vi dansade lite och han tycker det är så kul. Sedan badade vi och fikade kvällsfika. Och sedan myste vi ner oss i sängen. Sedan somnade han som en stock vid kvart i åtta.

Så nu snart är det Lyxfällan så jag ska väl bänka mig framför det.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: karla

ja det är otroligt ju!!! allt är fint här..hur mår ni?? =) kramar

2009-10-22 @ 22:36:09
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/
Postat av: karla

heheh jaaa :P

2009-10-22 @ 23:24:59
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0