091023

Jag skulle som sagt sluta 9.30 idag men en ur personalen hade blivit sjuk så jag jobbade till 12 istället. Men det gick bra det med.

Alvin somnade kring 12.25. Han var pigg som en lärka, konstigt nog. Och sover fortfarande iaf. Så jag passar på att sitta här. Det är inte ofta jag hinner det nu för tiden. Men det gör mig ingenting!


Det är en självklarhet att vi vuxna som är i en relation ska sova i samma rum och i samma säng. Annars undrar vi varför. Varför är det då inte en självklarhet att barnen ska sova i samma rum? Ser ingen logik i att sätta ett litet barn som nyss kommit till världen i ett eget rum där det inte finns någon trygghet. Alvin och kommande barn ska sova hos oss tills dom känner själv att dom är redo att flytta till eget rum.

Jag mår dåligt av att veta att Alvin sover själv inne i vårat rum då vi är vakna. Jag springer ofta och tittar till honom och tycker att han är lite väl långt bort. Jag skulle aldrig för mitt liv kunna ge honom ett eget rum nu då han är så liten och den enda trygghet i världen som han känner till är vi.



Hyran är betald! Alla räkningar är betalda. Känns skitbra! Dessutom har vi en hel del över som ska gå till, SPARANDE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0