091025

Idag klve jag upp med slarv. Han vaknade halv åtta (halv nio enligt hans vanliga tider då..). Vi käkade frukost och sedan drog vi iväg och veckohandlade, så nu slipper vi handla mat på hela veckan! Skönt må jag säga. Efter det att vi varit och handlat blev det lunch, köttbullar och makaroner (eller karoner som K sa då han var liten). Sedan gick vi in till en bakfull pappa och pussades. Sedan somnade Alvin där vid tolv, och idag var han trött för han somnade på en gång, antar att det är tillbakavridningen av klockan som ställde till det. Sen sov han till halv tre! Det var länge sedan han sov så länge nu känns det som.

Efter att han vaknat fick han mellanmål. Sedan bar det iväg till Faster Pia med familj. Vi fick lite fika och småpratade, mycket trevliga människor.

Vid halv sex satt vi i bilen igen påväg till min bror för att byta bil. Han ska laga våran imorgon och jag måste ha bil till jobbet, han är snäll min bror. Jag älskar dig!

Vi kom hem för ca en halvtimma sedan. Jag sitter enbart här för att kolla hur det ser ut på internetbanken, kolla vad det är för räkningar som dras på autogiro osv, man måste ju ha koll!

Så nu ska jag gå och mysa med mina pojkar igen!

Lägger in kanske in bilder på Alvin i sina nya snygga kläder som han fick av sin lilla kompis Julia och hennes pappa igår då vi var på kalas! :D

Efter Alvin lagt sig ska jag och K göra oss lite mysfika, krypa ner i soffan och se film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0