Du <3

Öga mot öga

Jag vill möta döden med dig

Läppar mot läppar

Du är hela världen för mig

Jag kommer inte släppa dig

För mitt liv har funnit ro

Lyckan du gett mig, jag finner inga ord.

Jorden runt, du är den finaste

I sanningens ord så är du nog den glädjerikaste

Ett leende på läpparna och du har gjort det igen

Du har fått mig att blicka uppåt och att stå på mig.

I dina händer känner jag mig trygg

Bara du är i livet så kommer jag alltid att må bra.

En plats i mitt hjärta, jag ger dig min kärlek.

Tvivel finns inte, jag är säker på min sak

Utan dig idag skulle inte jag vara jag.

Tillsammans kan vi klara allt, allt som livet ger.

Tillsammans ska vi klara allt, ja allt och mycket mer.

Du tog mig med storm och jag väljer att stanna

Så jag lovar att älska dig och ingen annan.

Jag älskar med hjärtat, du är värd det bästa

Jag älskar dig vad som än kommer att hända.

Jag kommer alltid vara glad för din skull, det lovar jag.

Jag ska stötta dig till slutet, till dina sista andetag.

Och tar du ditt sista andetag utan mig

Vill jag bara säga att jag kommer alltid älska dig.

För jag står på mina egna ben men du håller mig i balans.

Jag vet inte vad jag hade varit om du varit någon annans.

Tanken finns inte att någonsin lämna dig.

Jag har insett att min plats den är här hos dig.

Bakom mina ögon döljer sig tusentals tankar

Och bakom mitt skinn finns det ett hjärta som bankar

Det är dig jag tänker på

Det är för dig mitt hjärta slår

Det är du som ger mig trygghet och du som läker mina sår


Kristian, du är livets lycka och livets alla goda stunder

Att du blev min älskling det måste ha skett ett under.

Ord räcker inte till men jag vet att du också vet

Att jag saknar dig som mest när jag sitter i min ensamhet.

Jag har haft mina motgångar som alla andra har

Jag har haft mina bra och mina dåliga dar

precis som alla andra

men med dig känns allt så underbart.


Alla borttappade bitar börjar falla på plats

Och den som håller mig ihop är ingen annan än du.

Jag tror att du och jag redan var förutbestämdt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0