Min kärlek<3

Tänkte jag skulle ägna ett inlägg åt min älskade sambo/älskare/livskamrat.

Vi träffades för snart 7 år sedan på en parkbänk utanför din skola. Första gången jag såg dig visste jag att det var dig jag ville vara med nu och för alltid. Du var så perfekt, så fin, så snäll. Du var allt jag letade efter hos en kille. Dagen vi två blev en kommer jag än idag ihåg som om det var igår. Den där kyssen tog mig upp till sjunde himlen.

Du har gjort mig till den jag är idag. Tack för alla de gånger du tog hand om mig under min jobbiga period i livet. Tack för alla de gånger du talat om för mig att det inte är mitt fel, att jag inte kan göra något åt att det blev som det blev. Tack för att du alltid stöttar mig vad det än är. Du är så underbart bra. Du är så bra för mig men det tror jag ingen inser. Men det gör inget, för jag vet att du är bra för mig, jag VET. Det räcker så. Sen får alla andra tycka vad dom vill.

Du och jag hade en kämpig start och jag förstår om du många gånger hade velat att allt tog slut. Men du höll kvar, vi kämpade tillsammans och idag kan INGEN nånsin sära på oss. Allt vi varit med om har bara gjort oss starkare. Alvins tuffa start bevisade hur stark vår kärlek är till varandra och vad vi är beredda att göra för varandra. Jag tvivlade på dig, tvivlade på att du skulle klara det. Och du gjorde detsamma med mig. Men jag vet idag att jag ALDRIG nånsin kommer att tvivla på dig igen och på vad vi kan klara tillsammans.


Jag vill avsluta med att säga: FY FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va vackert skrivit... fick tårar i ögonen när ja läste. Ni två ha de alltid lyst kärlek om,ni e gjorda för varann.Och man blir starkare starkare för varje motgång ;-) Kramar i massor

2009-10-15 @ 19:06:51
Postat av: Felicia

För mig har ni alltid varit en. Ni är liksom ett par man ser upp till, jag iaf. Jag vill ha ett sånt band till någon, som ni har. Överlycklig för er skull =) Nu gråter jag oxå.. Tänker på er och ska göra som Kristian säger :P Puss&Kram

2009-10-15 @ 20:54:22
URL: http://felizmarklund.blogspot.com
Postat av: julia

så vacker text! sitter och grinar!

är så glad för eran skull, ni är verkligen ämnade för varandra! <3

2009-10-20 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0