100404

Idag ville lilleman göra morgon halv sex, tungt var det. Men han var pigg och glad och det är huvudsaken :)

Kristian fick sovmorgon idag. Jag och Alvin myste på hela förmiddagen och sedan kom pappa Kristian upp runt halv elva. Då satt vi och åt lite lunch. Efter lunchen tog vi oss en promenad in till stan medan Alvin ändå skulle sova. Han sov gott i vagnen i lite över 2 timmar medan vi strosade runt i affärer. Vi kom hem med lite småplock från Clas Ohlsons och nya gardiner till umgängesrummet. Eftersom att det bara tar max 7 minuter att gå från stan och hem så satte vi oss utanför huset så Alvin fick sova färdigt i vagnen. Lite mys på trottoarkanten i vårsolen :)

Då lilleman vaknat gick vi upp och åt mellanmål. Sedan åkte vi till Intersport och tittade på skor till Alvin. Hittade ett par som passade men vi ska vänta med att köpa dom, han var mitt emellan två storlekar så vi fick förslaget att vänta ett litet tag. Så då gör vi det.

Klockan 16 var vi ute i Ersmark på påskmiddag. Gott var det! Vi var hemma vid 19 och då somnade Alvin i sin säng också. Jag vet inte vad det är som har hänt men enda sedan vi flyttade hit har han sovit non stop hela nätterna. Han brukar alltid vakna nån gång på natten av något men inte nu. På något konstigt vis så känns det som att han mår bättre av flytten hit. Större yta för vår pojk är nog det bästa för honom.

I´m living the dream.


<3


<3


<3


My mum´s gone craaazy!!


myss!


Jag drunknar i dina små blå hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0