010208

Igår var jag och min kärlek på Hörneforsrevyn medan Alvin var hos sin älskade morbror och Elin. Det hade gåt jättebra för dom, som vanligt, jag är så trygg med att dom tar hand om Alvin. Vi kom hem kring 19.15. Trodde att Alvin skulle somna i bilen påvägen hem men icket. Han somnade lugnt här hemma vid halv åtta :)

Imorse ville lilleman göra morgon halv åtta. Så det var bara att pallra sig upp. Han var inte på nå myshumör imorse utan ville bara busa. Vissa morgnar kan han ligga länge och bara kramas och vissa är det full rulle på en gång.

Vi fick i oss frukost och sedan var det full fart igen. Jag har varit hos min älskade Shake heela dagen. Vi har haft det jättemysigt och pratat en massa. Tack för idag vännen och tack för att du förstår och inte dömmer mig efter mina, ibland, korkade tankar.

Jag kom hem kring 16. Då var Jonas här och hade varit här med pojkarna i ett par timmar. Då jag kom hem skulle han precis åka till jobbet, men vi hann kramas lite iaf.

Shake och hennes Sebbe var här efter middag och hämtade sängramen med sängbord till som dom köpt av oss, skönt att bli av med dom och skönt att dom var nöjda!

Alvin sover och Kristian bakar :D


Mina mysgubbar innan Alvin ska sova i vagnen :)


Dags att köpa ny vindoverall till lilleman? Suck... kändes som han nyss fick
den där :P Han växer som ogräs, stopp-och-väx nästa?


Fina Elin och Bus-Alvin <3


TOKA! <3


Idag blir vårt lilla(stora) hjärta 16 månader. Mamma och pappa älskar dig! <3


Jag insåg just idag att jag har gått ner 17,1 kilo sedan Alvin föddes. Jag gick upp 10 kilo med honom så det betyder att jag är 7,1 kilo lättare än innan jag blev gravid. Känns riktigt bra! Jag vill gå ner mer men just nu orkar jag inte ta tag i mig själv och vikten. Så just nu strävar jag efter att bara hålla den vikt jag har, om jag sedan går ner ändå är det bara ett plus. Har gått ner ett halvt kilo denna vecka, men det tar vi igen till helgen, med lite godis ;) :P



Kommentarer
Postat av: frida

shit vad duktig du är, och va bra självdisciplin du har! ge mig lite av din självdisciplin? :)

2010-02-11 @ 23:39:49
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0