100204

Idag tog jag och Alvin oss en tripp till Kassjö. Vi kom nästan precis hem. Lilleman somnade i bilen så klart. Han hade det jättekul med barnen och jag fick träffa den underbara personalen igen. Synd att jag inte blev kvar där...

Imorgon är det egentligen dagis för lilleman men han ska få vara ledig imorgon och hela nästa vecka. Jag börjar jobba den 15:e och då vill jag ha all tid jag kan få med lilleman då jag inte behöver ha tiden han är på dagis till att söka jobb. Jag och Alvin får hitta på något under dagarna så pappa Kristian får söka jobb.

Jag gruvar lite till att börja jobba. Till att bara hinna träffa Alvin ca. 2 timmar per dag... usch och fy. Men det är verkligheten och det är bara att njuta till fullo alla timmar jag får vara med min lilla kille.


Nu sover lilleman och jag ska fylla i något papper som försäkringskassan ska ha. Sedan blir det nog en sväng till ÖB och köpa flyttkartonger då lilleman vaknat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0