100205

Idag klev vi alla upp halv nio. Kristian hade tid hos tandläkaren klockan 09, så han stack iväg ganska omgående. Alvin och jag åt frukost och sedan satte vi oss och vek tvätt, eller ja, han gav mig och jag vek :D

Kristian kom hem kring 10 och då hade han lagat ett hål. Hans första hål! Jag har inte ens haft mitt första hål än, duktiga jag! ;) Eller så har jag bara bra tänder :P

Alvin fick lunch och sedan somnade han vid 12. Då åkte jag till stan och träffade Shake. Vi strosade omkring och kikade lite. Jag fick med mig tre plagg hem, skitnöjd! Jag brukar inte hitta mycket på rea men detta var verkligen fynd. :)

Jag kom hem kring 16 och då var det full fart här hemma. Alvin hade vaknat halv tre. Han är en trött kille nu för tiden.

Robin kom på middag, åt tacos med oss och myste lite under sin lunch/middagsrast.

Alvin somnade för ca 10 minuter sedan och sussar så gott. Imorgon ska vi troligtvis ut och grilla och åka pulka med familjen Jonsson, trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0