100206

Alvin vaknade till vid 20 igår kväll och ville inte somna om, han bara skrek aj aj aj, så jag antog att det var tänderna som spökade (eftersom att vi slutat med napp så tror jag att han känner av tänderna mer då han inte har något att "tugga" på), så han fick lite alvedon och vatten, sedan somnade han om och sov heela natten utan nappen. Han är så duktig. Jag vet att jag skrivit förut att vi ska sluta med tutten men vi tycker han är så söt och det är så enkelt att bara stoppa in nappen på nätterna då han vaknar. Men nu jäklar har vi slängt alla nappar så nu har vi inget annat val än att hitta på någon annan lösning då han vaknar. Han sover nu också i vagnen utan napp :)

Jag är så stolt över min prins. Nu har han sin gosehund på nätterna då han sover och det fungerar jättebra. Jag tycker att han ska ha nånting som en trygghet om han vaknar på natten.

Då lilleman vaknat ska vi åka iväg och grilla och åka pulka, mysigt!


Uppdatering senare!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Hur gammal är eran son?

Jag funderar nämligen på när jag ska sluta med napp till Felicia, nu är hon bara 10 månader. Så känner ingen större stress över det :)



2010-02-06 @ 17:42:51
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0