100222


Farfar och Alvin <3


Blivande professor? :)


Mys i soffan med farmor och farfar :)


Finaste Morbror och jag, på kalas hos Nova <3


Nova och Alvin <3 Sötaste!


Alvin busar <3


Vill busa med hunden Gizmo (stavas det så Elle?)


Även om bilden blev sne så älskar jag den här bilden på Nova! :D


Alvin klättrade upp i soffan mellan storkillarna :P


Alvin och Elle <3


Mys vid speldosan :D


Fina fina Nova med min telefon <3


En halvkrasslig liten man läser bok <3


Kusin Oskar och Alvin tittar på bussarna och bilarna (bruuum bruum).


En helt slut liten man som somnade innan lunch...


Mina skor som jag fick av pappa och Linda i födelsedagspresent i förskott.
Tack tack! Det behövs verkligen. :)


Alvin sover nu, han somnade igen vid halv ett. Får se då han vaknar. Hoppas han sover igen sig så han orkar med dagen. Kristian är iväg och lämnar Oskar på bussen och sedan drar han till jobbet. Så det blir bara jag och sjuklingen hemma idag.

Nu ska jag diska lite innan lilleman vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0