100223

Alvin och K sov mellan 10 och 11.15. Inte bra med tanke på Alvins rutiner men dagen har rullat på bra ändå. K var på arbetsintervju idag så vi får se hur det går.

Jag har dessutom tvättat sedan klockan 10 imorse tills nyss... mkt tvätt hade vi. Så det blir vikning för hela slanten ikväll. K jobbar så det är bara att passa på att göra lite nytta då man ändå inte kan mysa.

Alvin och jag somnade dessutom mellan 15 och 16, det var såå mysigt. Han behövde all sömn han kunde få idag. Dock får jag ta smällen nu då han fortfarande inte somnat...men han ligger snällt och pratar i sin säng så han lär nog somna när som helst.

Imorgon blir det jobb för mig. Min älskade bror är snäll och besiktigar vår bil imorgon också, tack snälla du! Det betyder mycket för oss att du alltid finns och ställer upp! Kristian ska lämna Alvin på dagis strax innan 12 så han får somna där. Tror han kan få det lite jobbigt om han somnar hemma men vaknar upp på ett annat ställe utan pappa. Så han får somna på dagis och sedan hämtar jag honom 17. Så det blir inte en sån lång dag för lilleman.

På torsdag blir det inget dagis alls för honom. Då ska han få vara med mormor och morbror hela dagen. Mormor Linda hämtar honom strax innan 12 och sedan hämtar jag honom hemma hos dom då jag slutat (strax efter 19, har möte på jobbet). Sedan är han ledig fredag också eftersom att Kristian är ledig. Så det blev en dag på dagis denna vecka. Men det kommer bli desto fler nästa vecka så det gör inget.



Nu ska jag och tvätten ta oss en mysstund i soffan!


Trollet <3


Lillhjärtat <3


Mina fina pojkar <3


Så fort det kommer en bil så brummar han med munnen :D


Har lärt sig dricka utan lock, duktiga du! :D


Badpojken <3


Ett stycke blötdjur :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0