100228

Alvin sover. Han somnade i sin säng själv idag, duktig är han! Nu har han slutat med tutten och även börjat somna själv om kvällarna plus att han sover hela nätterna, man kan inte vara mer än stolt över mitt gryn.

Annars då? Han är fortfaranade snorig och hostig men inte alls lika mycket som för några dagar sedan. Veckan som kommer är han ledig alla dagar förutom tisdag då K ska till tandläkaren och läkaren. Då blir det några timmar på förskolan. Men efter nästa vecka börjar allvaret på riktigt. Då kommer det bli heldagar för honom på förskolan. Då K jobbar kväll och natt ska han försöka ha honom hemma så mycket som möjligt innan han börjar jobbet men samtidigt ska ju K hinna sova också så han orkar jobba. Så det är ett himla pusslande för att få ha Alvin hemma så mkt som möjligt, men det är det värt!

Besiktigade bilen förra veckan också. Bror åkte med den, tack snälla du! Första gången vi får blanka papper på en bil vi ägt, känns skönt! Och brorsan fick blanka papper på sin också, så nu kan vi köra ett helt år till :D

I går var Bror och Elin barnvakt till lilleman medan vi åkte på fest. Det var himla trevligt med de vi umgicks med under kvällen :) Jag drack inget och K drack bara lite, vi åkte mest dit för sällskapets skull och för att få umgås bara jag och K.

Nu ska jag och mysen se film och mysa innan det blir sängen. En ny dag imorgon. Kristian och Alvin är lediga hela veckan medan jag jobbar. Jag hoppas dom får det mysigt om dagarna!


Jä*la A-kassa som inte kan göra nånting rätt! Jag har nu väntat på A-kassepengarna i snart 4 månader. Dom kan då dra ut på tiden... Och nu då dom ÄNTLIGEN har handlagt mitt ärende så är det fel. Så nu kommer dom väl ta flera månader på sig att rätta till skiten också...

Vet du, just nu ligger du inte högt upp på min lista... Varken du eller du. Jag trodde du var min vän. Vänner håller vad dom lovar. Men jag vet från och med nu att du inte är någon som håller vad du lovar, nånsin. Just nu orkar jag inte lägga min energi på att höra av mig. Tack för att du verkligen bryr dig om vad som händer i mitt och Alvins liv...
Och du då! Feg är vad du är!



Vårt blanka papper :D


Söta Alvin <3


Min lilla charmör <3


"Tittut!"


Lilla trollet <3


Tandborstning på G :)


Läser barbapapa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0