.

Jag kan inte hjälpa mig själv. Jag vågar inte hjälpa mig själv. Jag vill inte ta itu med mina egna problem så därför hjälper jag gärna andra med sina. Då vet jag att jag ger en hjälpande hand till någon behövande och har gjort någon glad om så bara för stunden. Jag är nog en rätt svår människa. Det borde du om någon veta.

Jag undrar egentligen hur hårt fast du sitter. Du har frågat flera gånger men jag kan inte ge dig nåt svar, för jag vet inte själv. Det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud, både positiva och minde positiva.

Just idag är det inte min dag, vilket det kanske borde vara. Jag hoppas er dag blir bättre än vad min startat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas att din dag blev bättre än så som den började!

2010-02-14 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0