100210

Idag klev jag och Alvin upp halv åtta. Vi lät pappa Kristian sova en stund till, vilket visade sig vara ett bra beslut då han blev inringd på jobb ikväll. Han slutar 24. Alvin sov idag mellan 12 och 14.30. Trött kille. Efter det att han sovit gick vi ut en sväng. Vi har varit hundvakt till Steven idag också, det är så kul att se Alvin och Steven tillsammans. Alvin ska alltid leka nära Steven och vill alltid visa honom saker, det är rätt gulligt.

Till middag blev det pölsa, skitäckligt! tyckte jag. Men Alvin mumsade i sig två stoora portioner. Huvudsaken han äter så är jag nöjd. Det blev två hårdmackor till mig istället.

Robin kom och hämtade Steven vid sex. Han kommer hit imorgon och tar Alvin då jag jobbar till halv tre och K börjar kvart i tre. Så jag och min älsking kommer inte att träffas förrens på fredag. Känns konstigt.

Nu ska jag umgås med Kristians kusin Oskar som precis kom.


En tokigt sovandes Alvin <3


Bästisarna <3


<3


Promenad <3


Fina Steven <3


<3


Finaste pojkarna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0