Min helg i bilder.


Kärlek <3

Lördag.

Gott med macka! :D


En av mina närmaste vänner, Per. Du är guld värd! <3


Lördagsmys med vännerna! <3


Alvin sussar så sött.<3


Fina Viktor kom förbi under kvällens gång :)


Vackra Elin ligger och tittar på då vi spelar spel <3


Mys! <3


En arg arg Alvin, han har sina dåliga dagar lilleman med, men han är
såå söt ändå! <3


Söndag <3

Alvin sover så sött i vagnen....


...medan jag och min fina äter lunch längs med strandpromenaden.


Då Alvin vaknat och vi kommit in blev det Alla <3 dag bak.


Det färdiga resultatet <3 Den var lika god som den ser ut! :D


Alvin stod mest i fönstret och kikade ut på bilarna.


Alla <3 dag fikat är färdigt! :)


"Jag nååår!" :D

Måndag.

Charmtrollet mitt <3


Vi upptäckte alla 3 att vi hade hål i våra strumpor :P


Vi är påväg ner till tvättstugan en snabbis, vi gick alla 3, det var mys!


Mina busfisar nere i tvättstugan <3


Mys! <3


Första dagen på jobbet idag. Känns så jädrans bra alltså. Mycket mycket trevliga arbetskamrater, jag kommer stortrivas! Personalfest redan 5:e Mars ;)

Nu blir det planering av veckan och vikning av tvätt, sedan ett avsnitt av The Mentalist och sen sängen.






Kommentarer
Postat av: johanna

Ser ut som att ni har haft en mycket härlig helg : )

2010-02-17 @ 17:53:59
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0