100222

Lilleman har varit vaken praktiskt taget hela natten. Han har vaknat av sin förbenade hosta... Så vi är hemma från jobb och dagis idag. K jobbar kväll så han behövde sova idag för att orka samtidigt som han har en arbetsintervju idag. Alvin blir hemma imorgon också men då jobbar jag iaf halvdag och kommer hem innan K börjar jobbet.

I helgen har Ks föräldrar och kusin varit här, vi har haft jättemysigt, som vanligt :D

Jag somnade dock innan 22 både fredag och lördag kväll, helt slut. Men det var skönt. Hade nog somnat så tidigt igår också om det inte var så att Alvin inte kunde sova.

Idag klev vi upp vid halv åtta. Och nu då jag stod och gjorde lunch åt oss så ser man hur ögonlocket blir väldigt tunga på lilleman. Han var helt slut. Han somnade innan jag ens la ner honom på kudden... stackars sjukling...Så det blev lite knas med rutinerna idag men det får vara så...

Lägger upp lite bilder från i helgen.



nu vaknade alvin, blir mer bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Meeri

Åh, varför har jag inte hittat hit förut?

2010-02-22 @ 12:28:57
URL: http://www.meeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0