Vi älskar dig Shake <3

Åkte till jobbet halv åtta imorse. Kom hem för en timma sedan... Hann precis träffa Alvin innan han somnade. Dagen har inte varit bra för min älskade K, men jag hoppas att vi kan få tid för varandra ikväll då han kommer hem. Shake har varit här med Alvin sedan halv sex, min älskade vän, vad hade vi gjort utan dig? Du ställer verkligen alltid upp och vi älskar dig så mycket, alla tre.

Imorgon har K blivit inringd på jobb plus att han har två arbetsintervjuer, så han har lite pusslande framför sig. Så det blir första dagen Alvin ska vara på dagis runt 07.... usch, hemska tanke. Egentligen skulle han ha måsta varit där fram till 17 också men min fina vän Shake kommer att hämta honom 14.

Jag tror inte du förstår hur mycket det betyder för oss att du ställer upp!

Det blir inga längre inlägg denna vecka skulle jag tro. Kommer inte hinna. Och om nu K ska börja jobba heltid också så kommer det kanske bli nått kort inlägg då och då bara.

Nu ska jag fortsätta plocka ihop det sista, diska och ställa iordning allt för morgondagen så vi slipper stressa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0