011021

Alvin ville upp runt 08. Så vi klev upp hela familjen även om jag var seg som tusan. Vi åt frukost tillsammans och bara myste. Efter frukost stängde Kristian in sig på kontoret för att söka en massa jobb. Och det gick över förväntan! :D

Alvin och jag åt lunch och sedan somnade han bums i vagnen. Shake kom hit kring halv ett. Alvin sov till halv två. Sedan åt vi mellanmål och sedan busade Alvin med Steven och Robin som också hunnit komma förbi. Kristian och Robin gick iväg till Media Markt för att Robin skulle köpa dator. Dom kom hem med en dator rikare och förhoppningsvis avdrag på priset på vår dator pga all skit dom satt oss i.

Då dom kommit hem åkte jag och Shake på ICA Maxi och handlade lite, det var mysigt att få vara själv med Shake.
Jag kom hem lagom till middag som mina älsklingspojkar gjort. Vi åt, och sedan var det baddags för vår skrutt. Medan Kristian badade Alvin diskade jag undan middagen.

Då Alvin badat färdigt tog jag över för smörjning och påklädning av pyjamas medan Kristian gick till tvättstugan. Alvin somnade vid halv åtta efter lite bokläsning och sång.

Nu sitter jag och min älskling och bara myser.

Imorgon är det dagis för vår kille och även inskolningssamtal. Till middag får vi Robin och Elin som middagsgäster! Längtar! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0