100104

Idag klev jag och Alvin upp 09. Vi åt en mysig frukost med tända ljus och satt och pratade :) Det är mysigt att prata med honom även om han svarar på sitt sätt, mammas gullunge! Vid halv elva gick vi in och busade upp pappa. Sedan gjorde jag lunch till oss alla tre och Alvin åt med hela köket :P Men han är bra söt. Vid tolv la vi honom i vagnen, utan tutte, tog ett tag för honom att somna och han sov inte länge, men vi fortsätter försöka. Då han vaknat myste vi på, sparkade boll(han kan sparka på bollen nu, han är så söt!) och åt mellanmål. Sedan kom Felicia och hennes karl förbi och fikade, såå trevligt!

Kristian ställde sig och bakade sockerkaka för att ha något att bjuda på, så vi åt sockerkaka och drack kaffe/saft och Alvin åt kiwi och russin :)

Dom åkte hem kring 17 och då var det middagsdags för oss. Och efter middag var jag tvungen att lägga mig en stund för att vila bort huvudvärken, trodde jag. Jag bad Kristian väcka mig efter en halvtimma men jag kunde inte ens öppna ögonen för att det gjorde så ont. Så han bäddade bara ner mig i sängen och pussade mig godnatt. Sedan vaknade jag till då han skulle lägga Alvin men somnade om lika fort.

Nu vaknade jag, 5 timmar senare och har fortfarande huvudvärk... Men hoppas på att jag kan somna om igen senare.

Nu ska jag och Kristian tända ljus och sätta oss i köket och bara prata om allt och ingenting. Det är så underbart att bara prata med honom, vi kommer så bra överrens. Älskade älskling!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sockerkakan var jätte god! :)

Nu väntar vi bara på en middagsinbjudan ;)

We like U :P

2010-01-06 @ 13:45:04
URL: http://felizmarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0