100105

Jag somnade vid 02 igår men har sovit jättedåligt, vaknat hela tiden osv. Alvin vaknade vid 04 och hade svårt att somna om så jag tog honom till vår säng och han brottas väldigt då han sover så jag har sovit rätt dåligt pga det också. Alvin ville upp strax före 09 idag. Kristian gick upp med honom, jag somnade om och sov till 11. Tack älskling!

Då blev det lunch för lilleman och Kristian satte sig ner och försökte göra något åt detta datahelvete.

Alvin somnade strax innan 12 och sov till halv två. Skönt för honom då han är lite krasslig. Klockan 13 hade vi tvättid så jag gick ner och slängde i en tvätt. En maskin var trasig naturligtvis... så vi hann inte tvätta allt. Det är så tråkigt då det ska vara så.

Efter det åkte jag iväg och handlade lite och sedan tog jag reda på tvätten nere i tvättstugan, jag vek till och med allt där nere :) Sedan var det dags för middag, det blev kyckling a ´la Angelica och bandspaghetti till. Gott var det!

Nu har jag städat undan efter middagen och Kristian och Alvin badar, det blev lite tidigare idag då han hade ätit med hela kroppen ;) Han är så söt!

Nu får vi se vad vi hittar på. Ska nog sätta upp lite tavlor och sådant i Alvins rum :) Lite tråkigt att det är så kallt så man inte kan vara ute så länge. Men han sover då fortfarande ute i vagnen, var lite tveksam idag hur vi skulle göra men jag tog på honom ordentligt med kläder och sedan en massa filtar. La sedan en termometer i vagnen för att kunna hålla lite koll på hur varmt det var i vagnen, och med 25 grader i vagnen kan man nog inte frysa ;)
Så han får fortsätta sova ute än så länge. Blir det mycket kallare så får han nog sova inne :)

Nu har pojkarna badat färdigt och jag hör hur lilleman domderar där inne :)


Kommentarer
Postat av: julia

hej! ville bara säga att jag blev jätte glad av att se er idag och prata med er över datorn! :D ni är så himla fina och ni är viktiga för mig! ville bara säga det:) saknar er! puss och tusen kramar till er från lilla mig i svanabyn.

2010-01-05 @ 18:27:18
Postat av: Johanna

Ja fy tusan för kyla, verkligen inte roligt. Och tydligen ska det hålla i sig också... urk! Hoppas lilleman blir frisk ifrån förkyldningenQ!

2010-01-05 @ 20:21:23
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0