100107

Alvin sov bara 15 minuter innan hostan väckte honom... stackars liten. Men han höll humöret uppe och lekte på. Vi la honom igen vid 15.50 och så sov han till halv fem. Trodde och hoppades på att han skulle sova längre men icket. Han höll sig pigg hela kvällen iaf :)

Det blev lax, potatis och sås till middag, Alvin tyckte det var smaskens! :)

Efter middagen diskade jag undan och K gick iväg och lekte med Alvin. Dom lagade mat till mig, det blev: stekt elefant med svart sås och potatis till ;) De ni, det var ruggigt gott iaf :p

Sedan var det kvällsfika och läggdags för lilleman. Det gick i honom två mackor och ett glas juice :) Aptiten är det inget fel på iaf, känns skönt :)

Nu ska jag och min älskling sätta oss ner och mysprata och bara rå om varandra :)


Här hittade jag Alvin en kväll innan sängdags :P


Goskit! :)


Alvin hjälper till att städa :)


Mammas solstråle! <3


Finaste Alvin <3



Om jag charmar mamma så kanske jag kan få lite mer russin ;)


<3


*Blink blink* - mer russin mamma <3


Jag har nog fastnat såhär... tror jag :P


Är dom inte söta så säg! Pappa Kristian vakar över sin ängel <3


Mys med mamma <3



Kommentarer
Postat av: erika- miliam och miltons mamma <3

sv: tack så mycket. Den som kommenterade så dumt ville bara försöka såra mig, men hon lyckades inte ;) hehe.

2010-01-08 @ 07:11:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: julia

ni är världens finaste familj! och jag älskar er så himla mycket! <3

2010-01-08 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0