100108

Alvin sov i 2 timmar ute i vagnen, då hann jag till och med sakna honom en gnutta. Efter att han vaknat och fått mellanmål tog vi bobben till Media Markt för att skälla lite på dom. Kristian har lagen på sin sida ändå ger dom sig inte, snacka om energikrävande... Att dom bara inte kan ge oss en ny dator och sedan skippa allt jävla skitsnack där emellan. Nej, vi kommer aldrig mer sätta vår fot där inne efter det att vi klarat upp det här.

Då vi kom hem blev det middag, pasta carbonara, gott gott. Alvin åt jättemycket!

Sedan lekte Alvin och Kristian med bobbybilen och jag diskade undan. Sedan badade K och Alvin. Då åkte jag och skjutsade bror med efterföljare till finaste Elle. Dom skulle på fest där. :) Hoppas dom har kul!

Då jag kom hem satt Alvin och åt sista mackbiten. Han somnade sedan innan jag hann lägga ner honom i sängen, han var så slut stackarn. Han har då inte hostat eller vaknat till en gång sedan han somnade, det är bra. Hoppas han får en ostörd sömn inatt.

Jag och älskling har sett Lets Dance. Vet inte om det är något jag kommer forsätta se men det var mysigt att ligga i Kristians armar och bara känna hans varma kropp mot min och känna hans doft, han luktar alltid så gott!!


Nu sover båda mina pojkar och jag sitter och väntar på att bror ska ringa så jag kan skjutsa hem dom.

Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0