100108

Natten har varit sådär. Får egentligen skylla mig sjäv då jag lägger mig så sent om kvällarna... Men, lilleman sov ostört till klockan 02 inatt, sedan har han hostat till tusen. Jag och Kristian gick upp om vartannat. Men Alvin störde sig nog inte så mycket på hostan men jag kunde inte somna om då jag väl var upp... Det gör så ont i hjärtat av att höra honom ligga och hosta. Och så fort han hostade till så blev jag klarvaken. Jag tänkte först att han skulle få komm över till mig i vår säng men samtidigt så sover han nog bättre i sin säng som vi pallat upp med kuddar så han slipper hosta och bli tät o näsan lika mycket. Men vi sov iaf till 09.40 imorse. Skönt för honom och skönt för oss.

Han har då varit glad och relativt pigg hela morgonen, har dock inte ätit så mycket. Han har druckit massor och det tycker jag är huvudsaken, han äter då han är hungrig så jag är inte orolig.

Vi la honom ute i vagnen idag eftersom att det inte är så kallt, han har sovit i över en timma nu *peppar peppar*. Vi hoppas på att han får sova ett tag till :) Nu är det bevisat, han sover längst då han får sova ute i sin vagn, det går nästan inte få honom att sova inne längre. Då sover han bara korta stunder. Men det är bra att han är van att få sova ute men samtidigt då det kommer kalla dagar vill man att han ska kunna sova inne. Men jag kikade på vädret och det skulle bara bli varmare, så det håller vi tummarna för! :)


Idag blir vår skrutt 15 månader! Usch så tider flyger iväg.

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Aw, tackar :D Din son är med supersöt!!

2010-01-08 @ 15:25:25
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0